A fejlesztett rendszerek tranzakciói automatikusan, előre meghatározott kontírozással, analitikus és főkönyvi számlákra könyvelnek. A főkönyvi számlák és az analitika összerendelése a könyvelés paraméterkészlete, mely az egyes, konkrét implementáció során kerül beállításra.
A főkönyvi rendszerben előállítható a standard számviteli mérleg, eredménykimutatás, és egyéb jelentések, képes fogadni külső rendszerekből feladott könyvelési tételeket, integrálható külső rendszerek irányába, alkalmas a legkülönbözőbb tartalékképzésre, speciális számviteli szabályok implementálására.
A vevő és szállítói számlák kezelése, nyilvántartása összehangoltan történik.

Pénzügyi nyilvántartásuk során támogatott a vevő és szállítói számlák kiegyenlítése (befizetés, pontozás, utalványozás), valamint adott partnerrel szembeni követelések, kötelezettségek összevezetése (kompenzáció, beszámítás). Lekérdezhető a vevő és szállítói számla analitika, a partner számla forgalmak listázhatóak, korosító lista készíthető, az ÁFA analitika vezetése automatikus.

Lehetőség van a szállító/vevő szerződések legfontosabb adatainak kezelésére. A nyilvántartás célja a számlák feldolgozása során a kapcsolat megteremthetősége, lekérdezések kiszolgálása. A számlákhoz tartozó ügyfél és szerződéshez kapcsolt ügyfélnek egyezőnek kell lennie, valamint a számla iránya és a szállító/vevő szerep összhangja is ellenőrzött.
A bank modul képes az elektronikus számlakivonatok, valamint az elektronikus posta fájlok beolvasására, feldolgozására. Az azonosítás során előre definiált algoritmus alapján (pl. a közleményben megadott befizető azonosító felhasználásával) automatikusan megtörténik a befizetés ügyfélszámlára történő beazonosítása, rákönyvelése. A nem egyértelműen összerendelhető befizetéseket megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók tudják kézzel beazonosítani, illetve utólag korrigálni. Támogatott a csoportos beszedéssel történő díjfizetés csoportos beszedési megbízások rögzítésével, valamint automatikus beszedés indítással. Alkalmas a visszautasított megbízások kezelésére, csoportos beszedési megbízások módosítására, szüneteltetésére, automatikus lezárására.

A tárgyi eszköz modul megoldást nyújt az immateriális javak és az ingatlanok nyilvántartására és kezelésére is, ez utóbbiakra vonatkozó specialitásokat is teljesítve. Támogatja a beszerzést, leltárazást, selejtezést, normál és terven felüli értékcsökkenési leírást. Az egyes tranzakciók könyvelése automatikus, így biztosított a főkönyvi adatok alátámasztása.

 

IRF Szoftverház Kft

Tel: (+36) 1 225 2920
email: info@irf.hu
Cím: Canada Square
1027 Budapest, Ganz u. 12-14.

Impresszum

Székhely: 1027 Budapest, Ganz u. 12-14. Cégjegyzékszám: 01-09-363158 Adószám: 10953363-2-41 Ügyvezető: Antalóczy István

  IRF Szoftverház Kft.