Hasonlítsa össze jelenleg használt nyugdíjpénztári adminisztrációs rendszerét az ingrid 2013 munkafolyamat alapú nyugdíjpénztári rendszer, háromrétegű megoldásával! Az eredményesebb adminisztráció egyértelmű költségmegtakarítást és magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást eredményez. A nyugdíjpénztári területen egyedülálló munkafolyamat orientált szemléletmódot képviselő rendszer a pénztár működésének egészére kiterjedő funkcionalitással összefüggéseiben – a szoftveriparban használatos legmodernebb technológiával – támogatja az ügyviteli folyamatokat, ahogyan a valóságban is lezajlanak. A hagyományos ügyviteli rendszerekkel szemben az ingrid® a felhasználó számára nem funkciók halmazát jelenti, sőt a különböző folyamatokat sem önmagukban valósítja meg. A folyamatok között fennálló szoros kapcsolatokat, időrendiséget, adatösszefüggéseket folyamatosan szem előtt tartja, ezért a rendszer által szolgáltatott különböző funkciók mindig valamely folyamat által kiváltva kerülnek végrehajtásra, soha nem önmagukban.

Az ingrid®-ben az inkasszó, exkasszó, befektetés, pénzügy–számvitel területek folyamatai a jogszabályi kötelezettségek és megrendelő igényei szerint előre definiáltak, meghatározva a kapcsolódási pontokat. Eseményvezérelten a folyamatok párhuzamosan futhatnak vagy bevárhatják egymást, a beágyazott folyamatok várakoztathatják a főfolyamatot. Az ily módon leképzett lefutások az adott folyamati lépésnek megfelelően a rendszer különböző funkcióit használva felhasználói műveletet vagy háttérfeldolgozást indítanak. A felhasználók által végrehajtott lépéseket modern technológiával készült, WEB-es ergonomikus képernyők támogatják, melyeken mindig csak a szükséges információ látható. A munkafolyamatokhoz hasonlóan a képernyők is logikai összefüggések alapján a rendszer több pontjáról is megjeleníthetőek a menüpontokon vagy nyomógombokon keresztül. Ennek a tervezési technikának köszönhetően az azonos adattartalmat kiszolgáló képernyőket csak egyszer kell kifejleszteni – a fejlesztői keretrendszernek köszönhetően igen gyors ütemben –, a továbbiakban már csak a képernyő kapcsolatokat kell meghatározni.

Az adatrögzítést a munkafolyamati lépésekhez tartozó speciális, egyszerű felépítésű képernyők támogatják, figyelemmel a többszörös rögzítés elkerülésére, számos adatelőkészítést, ellenőrzést beépítve, ezzel segítve az ügyintéző munkáját, minimalizálva a hibalehetőséget. Speciális lekérdező képernyők támogatják a tájékozódást egyszerűsített, átlátható formában. Szükség esetén akár több mélységbe kibonthatóan, megkönnyítve az adminisztráció, ügyfélszolgálat munkáját, panaszkezelést, jelentősen javítva a reakcióidőt, a kiszolgálás minőségét. A folyamatokba épített automatikus ellenőrzések, feldolgozások mellett manuális ellenőrzési és beavatkozási lehetőséget is biztosít a rendszer. A felülvizsgálat a pénztár döntésének megfelelően vezetői hatáskör, a munkafolyamat lefutását nem akadályozza, de biztosítja az ellenőrzés lehetőségét. Korrekciós lehetőségek: a munkafolyamatokban az ügyintézői beavatkozás, storno, pénzbeli kompenzáció.

A munkafolyamatok a pénztár vezetése számára számos információval szolgálhatnak: mérhető az átfutási idő, ügyintézői ráfordítás, felderíthetőek a lefutás szempontjából kritikus pontok.

A pénztári szabályzatnak és az érvényes jogszabályi feltételeknek megfelelően rendszer, folyamat és funkció szintű paraméterek beállításával a változáskövetés gyorsan, egyszerűen és biztonságosan megoldható, fejlesztői támogatás nélkül. A pénztárnak nem kell lecserélnie megszokott alaprendszerét, hanem ahhoz kapcsolódóan a hiányzó vagy nem teljes körű funkcionalitás kiegészíthető megfelelően illesztett ingrid® modulokkal. Tehát nemcsak a teljes rendszer, hanem a meglévő pénztári rendszerhez kapcsolódó alrendszerek, modulok telepítése és üzemeltetése is lehetséges. A pénztárakra vonatkozó IT biztonsági előírásoknak történő maradéktalan megfelelés mellett a rendszer funkcionalitása a folyamatos továbbfejlesztés mentén a jogszabályi környezet változásainak mindig eleget tesz. A rendszer Oracle adatbázis szerver alapú, amely nagy biztonságú adatnyilvántartást eredményez. A rendszer alapvetően alkalmas a Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Intézmény adminisztrációs feladatainak ellátására is.

IRF Szoftverház Kft

Tel: (+36) 1 225 2920
email: info@irf.hu
Cím: Canada Square
1027 Budapest, Ganz u. 12-14.

Impresszum

Székhely: 1027 Budapest, Ganz u. 12-14. Cégjegyzékszám: 01-09-363158 Adószám: 10953363-2-41 Ügyvezető: Antalóczy István

  IRF Szoftverház Kft.