Innovatív IoT megoldásaink a piaci szereplőket a kreatív értékesítés irányába terelik
Nem kell bemutatnunk az IoT jelentőségét. A hálózatba kötött intelligens eszközök kommunikálnak egymással, ezáltal velünk, felhasználókkal is, hogy életünket egyszerűbbé, automatizáltabbá tegyék. Adatokat gyűjtenek, küldenek, elemeznek és akár külső beavatkozás nélkül is megteszik a szükséges, előre meghatározott lépéseket. Különböző környezetvédelmi, illetve nem mellékesen költségmegtakarítási és kényelmi szempontok miatt a közeljövőben robbanásszerű elterjedésük várható, gondoljunk csak az okosvilágítás vagy az okosfűtés jelentőségére.
Hiszünk benne, hogy ennek a forradalmi technológiának nem csak az egészségügy, a bankolás vagy például az épületüzemeltetés terén van létjogosultsága, hanem akár a reklámiparban is. Ugyanakkor fontos kiemelni, hogy mint minden IT rendszernél, amely adatokat kezel, különösen fontos a biztonság és megbízhatóság, hiszen a kibertámadások középpontjában legtöbbször a féltve őrzött adataink állnak. Ezért az IRF-nél különös hangsúlyt fektetünk a fizikai és virtuális támadások elleni védelemre, hogy Ügyfeleink 100%-os biztonságban tudhassák adataikat.
Mesterséges intelligencia alapú nézettség számlálás

Kamerakép alapú működés
A piac növekvő nyomása, akárcsak a média más területein, szeretné mérhetővé tenné a kültéri reklámokat, ami egyúttal azok értékének növekedéséhez is vezethetne. A piacon már megtalálható IoT-megoldások eredményei, elsősorban a sajátos feltételek miatt, elmaradnak a várttól. Az IRF 2018-19-ben a DOOH R&D IoT egyetemi projekt keretében rengeteg tapasztalatra tett szert olyan területeken felmerülő problémákra, mint a kültéri reklámozás, GDPR, ugyanazon személy egyszeri számbavétele, a helyi adaptáció, a helyszíni adatfeldolgozás, illetve a komplex analízis.

Megkülönböztető tulajdonságok
- Nem-, arc-, kor- és hangulatfelismerés
- Beltéren és kültéren egyaránt használható
- Akkumulátoros üzemmód
- Távoli vezérelhetőség
- Egyszerű telepíthetőség
- Alacsony üzemelési költség
- Eredmények analizálása speciális események, időjárás függvényében
Lenyűgöző lehetőségek
- Legnagyobb előnye, hogy öntanuló rendszere révén nem szükséges folyamatosan minden OOH hirdetésre kihelyezni. A korábbi adatokat veti össze a jelenlegi látogatók számával, ami alapján következtetést von le, és az AI algoritmus megbecsüli a többi OOH hirdetés látogatói számát.
- A kampányanalízis segítségével a hirdetők, illetve a hirdetési felület értékesítők pontosabb képet kaphatnak a kampány hatékonyságáról, mely az árazásban játszik fontos szerepet.
Interaktív Out Of Home kreatív kampányok

Nem lenne nagyszerű, ha a kültéri hirdetéseket célközönsége szerint differenciálhatná? A technológiai fejlődés ma már azt is lehetővé teszi, hogy ne csak végtelen mennyiségű videótartalom fusson a képernyőkön, hanem különböző tartalmak látszódjanak a különböző célcsoportoknak. Hogyan? A kamera életkor, nem, hangulat szerint megkülönbözteti a nézőket (betartva az összes GDPR-előírást), és a beállított, a nézőnek leginkább megfelelő tartalmat játssza le. Innovatív technológiájának köszönhetően reagál a közönségre, így a teljesen személytelen Out of Home felületeket egyedivé és személyessé teszi. Rendszereinket könnyű és költséghatékony telepíteni. Alkalmazzon igazi 21. századi technológiát az ultramodern kampányok érdekében!



„Besúgó” sorozat kampány
A filmsorozatot népszerűsítette egyedi, interaktív tartalommal. A cél a meghökkentés és a figyelemfelkeltés volt, miközben a rendszer számolta is a nézőket. A 75” kijelzőn látható szereplő az egész citylight hirdetési vitrint kitöltve, kültéri hangszóróval kiegészítve egy beépített kamera segítségével „szólította meg” a megállókban a járókelőket. A 4K minőségű felvétel, a napszakhoz és a kijelző előtt zajló eseményekhez igazított előre rögzített felvételek jól beállított egymásutánja magával ragadta a szemlélőt.

“Mosolymérő” kreatív kampány
Az interaktív kreatív egy hirdetést megjelenítő citylight vitrinbe kihelyezett monitoron oly módon működött, hogy a felismert arcok helyett egy-egy mosolygó emoji-t jelenített meg, attól függően, hogy mennyire mosolygott a kamerába a járókelő. A rendszer számolta a mosolygó arcokat, így mérve a kampány sikerességét. Interaktív mosolymérő rendszerünk két hétig működött és gyűjtötte az adatokat a 4-es, 6-os villamos Margit híd budai hídfő megállójában. Az interaktív képernyő vidámságra késztette a járókelőket.